Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Tuesday 7 December 2010

TimeWise Targeted-Action Eye Revitalizer





Serum yang penuh berkesan ini mengandungi sebatian eksklusif yang dirumus khas untuk mengatasi pelbagai punca lingkaran hitam dan kesembapan di bawah mata.


Cuba anda lihat cermin, ada tak lingkaran hitam atau omputih panggil eye bag sekitar bawah mata?
Bagi yang mementingkan penampilan sudah pasti ini amat merungsingkan. Melalui pembacaan saya, terdapat beberapa sebab yang menyebabkan terjadinya lingkaran hitam bawah mata. Antaranya ialah;

1. Selari dengan umur anda yang semakin meningkat.
2. Anda ada alahan.
3. Ciri-ciri kulit wajah anda sendiri.
4. Mengalami keletihan setelah bekerja seharian.
5. Kekurangan nutrisi pada tubuh anda.
6. Faktor genetik.
7. Pengaliran darah yang tak stabil.
8. Anda menghadapi tekanan dan tak dapat mengawalnya dengan baik.
9. Terdedah kepada cahaya matahari. (Bukan matahari waktu pagi yer.)
10. Penurunan berat badan yang agak mendadak.
11. Ada masalah pinggang dan juga perut.
12. Tisu lemak dan cecair.
13. Masalah sinus.
14. Anda memang ada masalah kesihatan.
15. Anda seorang perokok.

Kini anda boleh merawat dan mengurangkan masalah anda dengan menggunakan Timewise® Targeted-Action® Eye Revitalizer dari Mary Kay. Ia adalah serum yang dirumus khas untuk menghilangkan lingkaran hitam dan sembab di bahagian bawah mata. Kulit di sekeliling mata kita adalah kulit yang sangat sensitif kerana ia tidak mempunyai banyak kelenjar sebum dan kolagen berbanding dengan kulit muka di bahagian lain. Sebab tu bila memakai mask pun kita dilarang sama sekali letak dibahagian bawah mata.
Apabila wanita yang ada lingkaran hitam ini, pad lemak di bawah dermis merosot, menyebabkan kulit kelihatan lebih nipis, tidak bermaya, gelap dan sembab. Gunalah TimeWise® Targeted-Action™ Eye Revitalizer Mary Kay untuk mengatasi lingkaran hitam dan kesembapan di bawah mata. Anda akan merasai sendiri keberkesanannya.


Lain-lain produk penjagaan mata:-

Mary Kay® Eye Primer
Formula baru ini, tahan air dan mencipta landasan sehingga warna mata anda meluncur mulus dan tetap sempurna tanpa kekusutan atau noda. Ini terbukti untuk memanjangkan dan memperhebat warna mata.
Dirumus untuk meminimumkan kemunculan garishalus dan kedutan secara luar biasa.

Bayangkan suatu krim mata mewah yang begitu canggih untuk meningkatkan ketegangan, kecerahan, membekalkan lembapan mantap serta mengurangkan garis halus dan kedutan di sekitar mata.

Item yang perlu ada untuk menanggalkan mekap mata secara lembut dan mudah.

Menyejukkan dan mententeramkan. Mengandungi bahan botani yang dilaporkan dapat menegang, memejal dan mengurangkan kewujudan kesembapan di kawasan mata.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...