Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Tuesday 7 December 2010

Set Microdermabrasion TimeWise


Kepuasan segera..Perlukannya! Mahukannya! Dapatkannya!

Rasakan kulit yang segera menjadi lebih lembut dan licin. Menghapuskan garis halus dan saksikan pori menjadi kecil dengan Set Microdermabrasion yang luar biasa berkesan. Sungguh hebat!

Set TimeWise Microdermabrasion menggunakan hablur aluminium oksida yang sama digunakan oleh ahli dermatologi. Anda akan nampak faedah yang segera, tidak perlu janji temu. Hapuskan garis halus, mengecilkan pori dan perolehlah kulit yang cantik licin dengan serta-merta.

VITAMIN UNTUK KULIT ANDA
Turut dikenali sebagai prosedur makanan tengah hari di mana kristal2 aluminium oksida dilakukan keatas kulit sebelum di tanggalkan sambil membawa bersamanya lapisan luar kulit. Rasakan kulit yang segera menjadi lembut dan licin. Segera menghapuskan garis2 halus, memperhalus pori-pori, menjadikan kulit yang sungguh cantik, licin dengan 2 langkah sahaja. Tak percaya?? Percayalah saya :))

Microdermabrasion boleh digunakan pada bila-bila masa samada pagi, petang atau malam. Sesuai di pakai 2 atau 3 kali seminggu selepas pemakaian pencuci muka tetapi amat TIDAK sesuai di pakai setiap hari. Set ini amat sesuai bagi yang mempunyai kulit yang kusam dan mempunyai parut jerawat. Anda akan rasa kulit anda semakin licin setelah menggunakannya.
Kandungan vitamin yang berlebihan dapat merangsang peredaran kulit agar menjadi lebih anjal dan gebu. Set ini merupakan serum mewah yang merupakan prosedur bukan pembedahan yg sangat popular di US.
Hasil penggunaan set ini dalam masa satu minggu dan berbeza antara seseorang:-

85% nampak penambahbaikan dari segi tekstur kulit
73% nampak pengurangan dari segi garis-garis halus
71% nampak pori-pori lebih mengecil

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...