Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Tuesday 7 December 2010

Set Acne Prone Skin




Dalam masa 3 hari kulit yang mudah diserang akne akan beransur pulih.Anda mengimpikan kulit yang jernih.Namun hari demi hari anda mendapati akne itu merenung anda kembali di balik cermin.Wanita dari semua peringkat umur menderita akibat akne yang berterusan. Mengapa?Dan apa yang boleh dilakukan terhadapnya?Acne Prone Skin ada jawapannya...  Kini anda tidak perlu risau lagi, dengan sistem 3 langkah yang hebat ini anda tentu tidak percaya betapa berkesannya sistem ini bertindak.

1) Clarifying Cleanser for Acne-Prone Skin- Pembersih jernih, ringan ini segera bertukar kepada busa lembut utk membantu menyingkirkan minyak berlebihan. Ia dibilas bersih tanpa meningggalkan sebarang sisa serta memastikan kulit mati di permukaan tidak menyumbat pori. Formula ini menjadikan kulit bersih, segar dan sedia utk langkah yg seterusnya

2) Spot Solution for Acne-Prone Skin - Formula berasakan botani ini  mengatasi kecelaan dan membantu mengurangkan kewujudan akne pada masa akan datang dengan mengelupas kulit secara lembut. Krim yang amat berkesan ini pantas meresap dan tidak meninggalkan sisa.

3) Pore-Purifying Serum For for Acne-Prone Skin - Serum jernih bak sutera ini membantu mengawal minyak yang mungkin menyebabkan jerawat. Formula yang kuat ini meluncur licin dan pantas terserap untuk mengecilkan pori serta mengurangkan kilat muka .

4) Body Spray for Acne-Prone Skin - Semburan cepat kering dan menyegarkan ini membantu menembusi pori-pori bagi membersihkan minyak dan daki yang terperangkap, mengurangkan kemerahan berkaitan dengan kecelaan, membantu  mengelupas permukaan kulit, dan mengawal minyak yang berlebihan. 




  Acne Blemish Skin




Healthy Skin



Apakah itu Akne?
Akne ialah pori-pori yang tersumbat iaitu apabila minyak yang terperangkap di dalam pori-pori kulit berterusan mengeluarkan minyak, pori-pori yang tersumbat semakin membesar dan akan berlakulah iritasi.

Mary Kay Acne Prone Skin bertindak dengan menghalang aktiviti di atas daripada berlaku.
Produk ini yang mengandungi 2% Salicylic Acids meresap ke dalam pori-pori dan bertindak menghalang lebihan minyak yang terperangkap, membantu menghilangkan jerawat dan mengawal pengeluaran minyak.
 
Kesemua produk ini mengandungi bahan daripada tumbuhan Canadian Willowherb, Sea heather dan burdock root.
 
Produk ini sesuai untuk mereka yang mengalami jerawat sederhana dan sesuai untuk semua jenis kulit. Sekiranya anda mempunyai jerawat yang kronik, sila dapatkan nasihat dari doktor anda terlebih dahulu atau ambil antibiotik untuk membunuh kuman.

Hasil dan keputusannya selepas 3 hari:-
  • Kulit bertambah sihat
  • Clarifying Cleanser menghilangkan lebihan minyak dan membuatkan kulit rasa bersih
  • Pore Purifying Serum dan Spot Solution menolong mengawal minyak dan kilatan tanpa meninggalkan rasa tegang dan kurang selesa serta mengurangkan benjolan jerawat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...