Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Tuesday 7 December 2010

Set Miracle TimeWise


Miracle Set TimeWise adalah produk anti penuaan yang amat luar biasa. Ia dapat menjadikan kulit anda lebih muda dari usia sebenar. Ia memang di reka khusus bagi menghapuskan kedutan dan menjadikan kulit lebih muda dan berseri. Pembersih boleh tahan sehingga 4-6 bulan, pelembab 8-12 bulan dan Day and Night Solution 4 bulan setiap satu mengikut jumlah yang anda gunakan.

Penggunaannya setiap hari dapat membantu kulit anda lebih licin, lembut, tegang, kurang garisan dan kedutan. Set Miracle menawarkan 11 faedah dlm 1 rejimen penjagaan kulit iaitu membersih, mengelupas, menyegar, menghidrat, melicin, menegang, melembut, melindungi, mencergaskan, membina semula dan mengurangkan garis halus serta kedutan. Untuk mendapatkan semua faedah ini, gunalah Set Miracle TimeWise setiap hari.

Antara produk yang terdapat di dalam Set Miracle TimeWise ialah:- 

1) TimeWise 3 in 1 Cleanser - Membersih, mengelupas dan menyegarkan kulit anda dalam satu langkah dan mulakan proses memperlihatkan kulit yang tampak lebih muda
    
2) TimeWise Age Fighting Moisturizer - Mengurangkan garis-garis halus dan melembapkan kulit sehingga 10 jam

3) TimeWise Day Solution Sunscreen SPF 25 -Membantu mencegah garis halus dan kedutan serta melindungi kulit dari sinar UVA/UVB yang boleh memudaratkan kulit, sementara peptida membantu melegakan garis-garis kedutan.

4) TimeWise Night Solution - Ramuannya yang terdiri dari mikro kapsul Nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksidan, peptida diperkaya kolagen bersatu untuk membantu memudarkan garis-garis dalam  kedutan ketika anda tidur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...