Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Monday 6 December 2010

Produk Penjagaan Muka

Set Botanical
Set Botanical dirumus dengan bahan botani yang di pilih khas untuk membantu kulit anda mencapai keharmonian sempurna. Kulit Kering tidak lagi bersa kering. Kulit berminyak tidak bersa minyak lagi, dan kulit normal akan berupaya mengekalkan keseimbangannya yang sihat.Produk ini juga sesuai untuk pengguna yang mendambakan penjagaan kulit yang mengimbangkan keperluan penjagaan kulit tertentu mereka serta menjadikan kulit kelihatan berseri-seri.Set Botanical ini mengandungi kompleks Bio-Enriched yang eksklusif, sejenis sebatian ramuan yang menggunakan ginseng, buah delima dan oat. 

Set Botanical ini terdiri daripada Cleanser, Mask, Freshner dan Moisturizer:-


Set Botanical Untuk Kulit Kering F1
Untuk kulit kering, pati bunga raya di tambah pada semua Formula 1 untuk membantu melegakan ketidakselesaan rasa ketat dan kemerahan yang berkaitan kulit kering.




Set Botanical Untuk Kulit Normal F2
Ekstrak tunas pokok bic ditambah pada semua produk Formula 2 untuk menyokong keperluan kulit normal dan memastikan kulit berada pada keseimbangan yang cantik.Produk ini juga memberi tenaga dan mencergaskan semula serta meningkatkan kecantikan semulajadi kulit.



Set Botanical Untuk Kulit Berminyak F3
Untuk kulit berminyak, witch hazel atau kacang hazel ditambah pada semua produk Formula 3 untuk menjernihkan kulit.Produk ini membantu mengawal penghasilan minyak supaya tidak banyak minyak terdapat di permukaan kulit.Ia juga membantu mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.





 Set TimeWise Untuk Kulit Normal/Kering atau Kombinasi/Berminyak
Produk penjagaan kulit TimeWise memberikan faedah antipenuaan termaju yang dikehendaki oleh anda yang menginginkan kulit yang kelihatan muda.Setiap produk TimeWise dirumus khas untuk melawan pelbagai bentuk tanda yang berkaitan dengan penuaan kulit.Ia direka untuk bertindak bersama-sama bagi membantu memaksimumkan faedah antipenuaan.TimeWise disediakan dalam dua formula untuk memenuhi keperluan kulit jenis normal hingga kering atau kombinasi hingga berminyak.Penggunaan yang berterusan  membawa hasil yang terbaik.



Set Melacep Whitening System
Melacep Whitening System telah dirumus khas untuk kulit orang Asia bagi membantu meneutralkan unsur2 yang boleh menjadikan nada kulit sekata dan tidak bermaya.Penggunaan yang berterusan dapat melihat kulit yang lebih berkilau dan diperelok secara keseluruhan, melihat kulit lebih cerah dengan nada kulit yang lebih sekata dan melihat kejernihan kulit kembali pulih.







EXTENDED SKIN CARE
(SUPPLEMENTS)


 Oil-Free Hydrating Gel
Pelembap tanpa minyak ini menyerap dengan segera,mengembalikan lembapan kulit dan menghidrat sehingga 10 jam.Ideal untuk kulit normal hingga berminyak.



 Intense Moisturising Cream
Kekal dihidratkan.Menjadikan kulit anda berasa dihidratkan sehingga 10 jam apabila ia menyeduh kulit dengan ekstrak marin, vitamin E, dan mineral yang membantu menyuburkan kulit. Amat sesuai untuk kulit kering.



  TimeWise Replenishing Serum+C
 Serum ini diserapkan secara pantas dan dirumus untuk meningkatkan penghasilan kolagen dan elastin, mengembalikan raut wajah yang muda remaja. Kulit akan kelihatan lebih pejal, dan kebingkasannya dipertingkatkan. Kedutan juga berkurang secara ketara. Selain itu, kulit akan diperkuat untuk melawan kerosakan radikal bebas.Produk ini dirumus dengan vitamin C bersumberkan bahan botani dari seluruh dunia dan digabungkan melalui formula yang amat berkesan. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...