Terima Kasih kerana mengunjungi blog Wani Star Bee. Saya sedia membantu anda yang ingin mencari informasi mengenai produk Kecantikan Mary Kay. Jika berminat.. anda boleh menghubungi saya Wani di 0162249539 atau email saya di wanistarbeemk@gmail.com

Thursday 16 December 2010

Pipi Cantik Bercahaya


Mengapa memakai pemerah pipi? Bedak asas boleh menutup merah pipi semulajadi. Warna pipi mengembalikan keserian muda bercahaya serta mencerahkan wajah. Jadi ianya sangat penting dalam solekan kita agar wajah kita nampak segar, ceria dan muda sentiasa.





Mary Kay® Mineral Cheek Color

Formula licin bak sutera ini memberikan warna yang natural dan tahan lama. Ia meluncur licin dan mudah di adun. Ia boleh di padankan dalam Color Compact, Custom Compact atau Color Pallet yang boleh diisi semula, di jual berasingan
Untuk melihat warna-warna Mineral Cheek Color, klik disini

Tip Pemakaian:-

1. Sapukan berus warna pipi secara rata melintasi warna pipi, ketuk untuk membuang bedak berlebihan.

2. Mula menyapu warna di tempat yang paling menonjol di tulang pipi.

3. Layangkan warna itu sedikit ke atas dan sepanjang tulang pipi, berhenti di puncak tulang pipi, betul-betul di bawah pelipis.

4. Warna sepatutnya tidak bermula sebelum pupil atau lanjutkan ke bawah hidung.




Lain-lain produk berkaitan:-



Mary Kay® Compact (Unfilled)

Mary Kay ® Compact akan membantu membuat anda merasa cantik dan menakjubkan. Sistem isi ulang revolusi magnetik ini membolehkan anda untuk menyesuaikan palet warna yang sempurna. Anda boleh bawa kompak ini ke mana sahaja anda pergi.





Compact Cheek Brush

Berus sempurna untuk Mary Kay ® Mineral Cheek Color. Dicipta sesuai untuk masuk ke Mary Kay ® Compact.






Compact Powder Brush

Ideal untuk Mary Kay ® Mineral Powder Sheer, bronzing Powder Mineral dan Mineral Highlighting Powder. Dicipta sesuai untuk masuk ke Mary Kay ® Compact.





Mary Kay® Brush Collection

Set berus makeup mewah termasuk Brush Powder, Cheek Brush, Eye Definer Brush, Eye Crease Brush dan Eyeliner / Eyebrow Brush. Semua ini lengkap dengan kayu hitam rapi. Set ini juga merangkumi ® Bag Organisasi Kosmetik Mary Kay, jadi anda boleh menggulung koleksi berus mekap anda dan pergi! Ia juga cukup luas untuk anda tambah  Mary Kay ® Compact, lip gloss, maskara, aplikator makeup yang lain dan banyak lagi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...